تبلیغات

باید ها و نباید های بازاریابی آنلاین 

 داشتن یک  استراتژی بازاریابی آنلاین برای استفاده از فرصت های در حال رشد بسیار مهم می بشد.استراتژی یکپارچه دیجیتالاین امکان را به وجود می آورد تا اساس تمام فعالیت های بازاریابی آنلاین  را داشته باشید. با این همه دیده می شود که  هنوز بسیاری از شرکت ها یک استراتژیبازاریابی دیجیتال ندارد! استراتژی دیجیتال مارکتینگ  موثر شرکت شما را به تصمیم گیری درست در کسب موفقیت آنلاین کمک خواهد کرد. یک مدل فرآیند استراتژی، چارچوب یک توالی منطقی را برای حصول اطمینان از گنجایش تمام فعالیت های کلیدی توسعه و اجرای استراتژی، فراهم می کند.

استراتژی بازاریابی دیجیتال یک کانال استراتژی است با ویژگی های زیر:

  • کسب اطلاعات بواسطه پژوهش در رفتار مشتری و فعالیت بازار 
  • مبتنی بودن بر اهداف آینده آنلاین و آفلاین سهم کانال
  • برقراری ارتباط با مشتریان 
  • مدیریت یکپارچه کانال

فرایند تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ این امکان را به وجود می آورد که شرکت ها:

  • به اهداف فروش و برتری در بازار برسند
  • برای اکتساب، تبدیل، نگهداری و رشد و خدمات بودجه بندی کنند
  • از مزایای کانال استراتژی برای بالابردن و رشد برند خود استفاده کنند
  • اولویت بندی مخاطبان هدف در کانال
  • اولویت بندی محصولات 
+ نوشته شده توسط Skeletfelezi در دوشنبه، ۳ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۷ قبل از ظهر، ۲ بازدید ، بدون دیدگاه
برچسب‌ها: استراتژی بازاریابی آنلاین، استراتژی بازاریابی دیجیتال، بازاریابی آنلاین، بازاریابی دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ
هیچ نظری برای این نوشته وجود ندارد، شما اولین نظر را بنویسید ...
 captcha